Cena dopravy
Při nákupu do 24 999 Kč doprava po celé ČR: od 299 Kč
Při nákupu od 25 000 Kč doprava po celé ČR: ZDARMA
Nábytek skladem doručujeme do 15 pracovních dnů.
Způsob dodání
Dopravu zajišťujeme přes našeho externího dopravce, společnost Geis, popřípade vlastními vozy. O vyexpedování zboží z našeho skladu budete informováni emailem. Doručení zboží dopravcem obvykle proběhne následující pracovní den. V den doručení vás bude dopravce kontaktovat, aby vám upřesnil čas dodání.
Upozornění: Cena dopravy nezahrnuje výnos do patra a montáž nábytku.
Způsob platby
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 279729295/0300, vedený u společnosti ČSOB.
platební kartou on-line přes ČSOB platební bránu
Moment předání zboží
Zboží si při převzetí důkladně zkontrolujte!
Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že je zboží již při převzetí viditelně poškozeno, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. O celé situaci nás informujte emailem na reklamace@eranabytek.cz.
Při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte rovněž počet balení a zapište jej do doručovacího listu, který podepisujete přepravci. Bude pak možné reklamovat případné nedodání nějakého dílu.
V případě, že zjistíte výrobní vadu či poškození po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).