Byla Vám doručena nekompletní zásilka nebo zboží neodpovídá Vaší objednávce?
Prosím vyplňte reklamační formulář nebo nás kontaktujte emailem na adrese: reklamace@eranabytek.cz nebo telefonicky: 728 035 684.
Dorazilo Vaše zboží poškozené?
Při doručení zboží přepravcem obsah podrobně zkotrolujte. V případě, že zboží jeví známky poškození nebo vniknutí, doporučujeme zásilku nepřebírat nebo sepsat s dopravní společností záznam o poškození. O této skutečnosti nás neprodleně informujte.
V případě, že je zjistíte výrobní vadu, chybějící díly nebo poškození po otevření zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejme příjmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě.
Co kontrolovat při převzetí zásilky?
Pri převzetí zásilky dbejte na kontrolu počtu balení, které Vám byly doručeny a jejich neporušenost. Počet balení zapište do dodacího listu, který podepisujete přepravci. Bude pak možné reklamovat případné nedodání nějakého dílu.
Jak reklamovat zboží?
V případě reklamace je potřebné uvést:
Způsoby vyřízení reklamace, na které máte nárok:
Je potřebné zvážit, zda se jedná o vadu odstranitelnou nebo neodstranitelnou.
Odstranitelná vada:
Neodstranitelná vada:
Naši pracovníci vás budou neprodleně kontaktovat a vydají písemné potvrzení o tom, kdy kupující – spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení kupující – spotřebitel požaduje.
Rádi bychom upozornili, že spotřebitel není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob reklamace, vyjma situace, kdy jím zvolený způsob reklamace není možné uskutečnit.
Lhůty pro vyřízení reklamace
Je-li kupujícím spotřebitel, reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím- spotřebitelem, pokud se prodávající s kupujícím – spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V případě, že kupující – spotřebitel nebude poskytovat prodávajícímu součinnost dle Reklamačního řádu, po dobu prodlení kupujícího s dodáním chybějících podkladů pro posouzení reklamace neběží prodávajícímu lhůty pro rozhodnutí a vyřízení reklamace stanovené zákonem.
Kupující – spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží, není-li dohodnuto jinak.